E-mailadres: Wachtwoord: Wachtwoord vergeten?
Sluiten
Rechtzetting/verontschuldiging BB-alert 1/7 !

Op 1/7 uitte ik via deze site mijn ongenoegen over het feit dat het BB-nummer 470 niet op tijd werd geleverd. Ik nam aangaande de dienstverlening van Bpost volgende woorden in de mond : " Bpost is het meest ongelooflijk brute en botte bedrijf als het op klantenservice aankomt. Een ware schande. " Ik wil me bij deze verontschuldigen voor deze formulering. Niet dat ik ook maar één woord terugneem van wat ik neerschreef, maar ik was niet verfijnd genoeg in mijn eiegen verwoording. Ik was zelf bruut en bot. Want ik had duidelijker moeten vermelden dat ik me richtte tot de eindverantwoordelijken van de dienst mailing (het topmanagement, dus) en NIET al die duizenden mensen van de basis die onder een zware   interne herstructureringsdruk, maar telkenmale met grote beroepsernst en sociale betrokkenheid je post bestellen. Daarom : aan alle werknemers van Bpost die ik zou gekwetst hebben : mijn excuses. Ik heb een groot respect voor u ! Ik had het in mijn verontwaardiging énkel bedoeld tegenover de topverdieners die het vertikken om even klantgericht te denken en te handelen als haar uitvoerend personeel. En ik zal blijven fulmineren tegen hun botte en onverantwoorde klantonvriendelijkheid zolang zij mijn abonnees en mijzelf beschouwen als quantité négligable.